Ett skott till..eller nåt?


Det sköt till, ordentligt! och de vreds om.
TRE veckor, de va typ som igår.
Klump i halsen, klump i magen.
Panik hej.
Jag är den efter henne, som har tar i brist på annat.
Slänger i säng eftersom han inte har nån nu.
men jag, jag vet att jag inte har nån annledning till att få denna klump. Eftersom jag inte vet säkert.
Men efter detta år i en bubbla med en kille som bara ville ha mig i säng så är de svårt att se annat just nu. Tyvärr.
Sms som kan liknas med detta typ; Du får komma till mg efter festen.
Sånna sms gr mig likblek. Kan, inte inte inte inte halka ner i ett sånt träsk igen
NEJ.
Jag gör de inte!
Jag är inte egoistisk. Nej. Men i min värld just nu tänker  ja såhär ;Jag vill bara hon, den enda.
men jag har svårt att se att jag blir de.

Nu vill jag gråta igen.
Jag har inte gråtit på över 3 veckor nu. Känns helt underbart.
Men nu vill jag, bara sitta nån stanns och gråta. Inte pågrund av dig, nej
Bara pågrund av mina dumma känslor som kommer spökande.

och i alla panik skickade jag ett sms.
Till han.
och jag fick ett gulligt tillbaka.
Ja vist, jag log lite och de pirrade till men.....ja MEN....

Nu ska jag ta cyklen och i-poden och cykla en bit.



Kommentarer
Postat av: Ida Jansson

Du är inte den efter henne! Visst, du träffade honom senare än hon gjorde men det betyder INTE att du är mindre värd och att han gillar dig mindre för det. Om jag skulle tänka så så skulle jag va nummer 31 för Per... Snacka om att komma efter alla andra. Man kan inte tänka så. Vill han inte träffa dig så gör han inte det. Inse att han gillar att va med dig. Men lär dig sätta gränser. Det är inte ok att bara ha sex med dig. Du vill ju ha mer än så. Du är inte egoistisk. Du tänker på ditt bästa. Och det är inte att va ego.

Stå upp för den du är och ta ingen skit vännen. Du är underbar!

Puss

2009-09-03 @ 11:13:25
URL: http://ollenboff.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0