Balansgång med grönt golv under.


Just nu känns det som om mitt liv kan liknas med en balansgång.
En sån som man gick på i skolan, på gymnastiken.
När man kände att man började vingla och tappa balansen hoppade man frivilligt ner, man dök inte.
och det är precis de jag önskar jag kunde.
När de börjar brännas och se farligt ut, HOPPA AV!

Nu behöver jag dig här. Nu, bara för att känna att det är säkert här.
Det ska dröja ända till lördganatt tills jag får se dig.
Mkt ska hända innan dess.
Jag ska jobba färdigt idag.
Vara ledig en hel dag
Jobba en 10-19:30 tid på fredag
Ev gå ut med charlotte efter.
Ha en hel lördag.
Sen samma alla glada Ica folk och Skåla.
Sen är de tid för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0