pani:K



ORO, med stora bokstäver!
Jag förstår inte hur jag ska kunna klara detta!
Han gick ut från min dörr i morse efter en perfekt natt.
Nu har jag ont i magen och mår jätteilla av oro, oro, oro. Jag har inte koll.
Jag vet inte vad han tänkte när han gick, hur han kände. Hur va jag? Va jag rätt?
Är han eller kommer han bli intresserad? Kommer han fråga om vi ska ses nån dag snart??

Jag viste att när han kom in i mitt liv frra veckan att de skulle känna obehagligt och att jag vill ha koll från redan första dagen men såhär???? nääe!

Jag sov inte många timmar inatt. Trött hela dan. Somnade när jag la huvudet på kudden för x antal timmar sedan.
Vaknade av att jag såg massa männ med hattar gå precis bredvid min säng och jag vifftar förtvivlat med händerna för at få bort dom. Efter ett tag hade de gått.
Då andades jag fort.

Nu rinner de tårar. BARA  FÖR ATT JAG INTE VET HUR DE BLIR MED HONOM??
PANIKEN har slagit till.

Jag vilja ha honom här nu, nu nu, nu!
Tänk om han tröttnade och inte kommer koma hit fler ggr.
Han kanske bara är blyg?? Kanske ja, klart man säger så.

När han gick i morse pusade han mig hejdå och sa "vi hörs"
Så sa Eddie med, och vi sågs aldrig mer.
Är de konstigt att jag mår såhär?? Är de??

Är han perfekt??

jagkanintesova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0