och, igen! Denna gången en Patrik



Han har ett skratt som smittar av sig
Han har ögon bruna som chokladglassen på Ica
ha har humor
Han bjuder på sig själv
Han pratar, NON stopp
HHan är en sporttönt
Han har snusat sen han var 12
Han älskar barn
han tar mycket kort
Han spelar massa handboll
Han är smart
Han har hår som mjukaste gräs
han har vita, raka tänder.
Han får mig att skratta och lee.
han får mig att bara vilja sitta bredvid, hela tiden.
Han älskar chockladbollar, mer än något annat.



Jag vet precis vad jag vill nu, igen.
Jag kan inte ta några beslut själv längre, för då hugger jag av detta försök detta på mitten, igen.
Jag vet inte hur man ska göra. Det kliar i fingrar och kropp.
jag vill ha någon som säger till mig "Gör SÅ, INTE så!
jag måste hindra mig själv i dessa lägen och de känns helt, jättehemskt.
Det är få som vet om hur de ligger till nu.
Inget personligt men jag vill inget säga denna gången förens jag vet.
Vill lixom inte komma hoppande och skrattandes för jag råkar bli glad för en vecka.
och ledsen för 2 år till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0