....



okej, såhär va det!
En hel Fredag gick jag runt och väntade och väntade och väntade, på detdära smset jag ville ha.
och de kom. tillslut. "hej vad gör du ikväll?"
Som en galen studsboll som hoppade jämfota hoppade jag runt här hemma överlycklig. Så galen som bara jag kan bli i en sådan stund som stod framför mig just då.
sen va de igång. De slutade med att jag gick och mötte han.
Vi kollade tv och mös i min "stoora soffa"
Jag va  INheaven.
Natten gick inte i sömnens tecken, okej? Däremot han som låg bredvid mig sov sött.
Kunde inte sluta att ligga nära nära nära.
och sömnen vägrade ta mig.
Jag andades i kapp med honom i hopp om att kunna somna. Men de va omöjligt.
okej, ja slumrade nog ibland.
Tittade på klockan ibland.
De blev gå upp dags.
Hade kunnat legat kvar, timmar. och bara få hålla om.
En stund till i soffan tills vi skildes åt utanför min dörr. Jag till jobbet och han hem.
Öven till jobbet hoppade jag nästan jämfota
Sen föll jag, pladask.
Känslan kom. Jag blev rädd. och tänkte massa saker. och så som jag blir.
HATA!

Så nu sitter jag här. Sjukare än igår. Efter en lång och hemsk dag på jobbet.

Superont i halsen, mensvärk så de skriker om de, tjock i huvudet och ja, typ allt.

Tänkte spendera min lörsgakväll HÄR, i soffan, helst under en filt och sova bort en vecka.
Asså jag hör verkligen hur jag låter.
Precis såhär låter jag bara under en viss period.
Och det är när jag är KÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0